Referat medlemsmøte

Referat fra medlemsmøte 16. September 2020

Medlemsmøte 16.09.20

Tilstede: 10 medlemmer

Seniorforum : Arnold Aarmodt informerer om seniorforum. En god gjeng er i gang med å etablere et eget forum i Midt-Telemark Arbeiderparti. Det blir et oppstartsmøte sammen med medlemsansvarlig i fylket Bjørn Aarmodt på Bø hotell 28. oktober kl. 15.00.

Gullbringaksjer: Salg av gullbringaksjer. Medlemsmøtet er enige om å selge gullbringaksjene til kommunen.

Sentrumsgrensa/ Handelsparken Medlemsmøte i Midt-Telemark arbeiderparti har gjort følgende vedtak ;

Midt-Telemark Arbeiderparti går inn for å gi dispensasjon fra gjeldende reguleringsplan på Grivimoen slik at framlagte prosjekter kan gjennomføres. Medlemsmøtet forutsetter at partiet tar saken raskt opp til politisk behandling. Midt-Telemark arbeiderparti signaliserer at partiet ønsker å flytte sentrumsgrensa ved neste rullering av kommunedelplanen.

Eventuelt: Bruserud gård ble tatt opp og flertallet mener at det bør gis konsesjon. Medlemmene mener at dette kan være en positiv sak for partiet. Nytt medlemsmøte på Bø hotell 28.oktober kl 18.00. Vi får besøk av medlemsansvarlig i fylket Bjørn Aamodt.

Har du spørsmål?  Ta kontakt med leder Arvid på telefon 90880849.